Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хлонь Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Хлонь Н. В. Професійна спрямованість курсу "Основи природознавства: землезнавство" в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_26_15
| 2. |
Хлонь Н. Формування професійної спрямованості майбутніх учителів у процесі вивчення курсу "Основи природознавства: землезнавство” [Електронний ресурс] / Н. Хлонь // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_17 Розглянуто формування професійної спрямованості майбутніх учителів, протиріччя цього процесу. Виділено етапи професійної підготовки і проаналізовано структуру процесу формування професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів під час вивчення навчальної дисципліни. Розкрито значення навчальної дисципліни і необхідність її глибокого вивчення для викладання природничих дисциплін у початкових класах. Показано, що без знань і умінь із землезнавства неможливо сформувати правильне уявлення про неживу природу у молодших школярів. Підкреслено важливість не тільки теоретичних знань, а й практичних умінь щодо вивчення неживої природи.Рассмотрено формирование профессиональной направленности будущих учителей, противоречия этого процесса. Выделены этапы профессиональной подготовки и сформирована структура процесса формирования профессионально-педагогической направленности у будущих учителей при изучении учебной дисциплины. Раскрыто значение учебной дисциплины и необходимость ее глубокого изучения для преподавания естественных дисциплин в начальных классах. Показано, что без знаний и умений по землеведению невозможно сформировать правильное представление о неживой природе у младших школьников. Подчеркнута важность не только теоретических знаний, но и практических умений по изучению неживой природы.The article deals with forming the professional readiness of the intending teachers and the contradictions of this process; the stages of the professional training are defined and the structure of the process of the intending teachers professional and pedagogical readiness forming in the study of the course is suggested.
| 3. |
Хлонь Н. Роль польових практик у професійній підготовці майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / Н. Хлонь // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_14
| 4. |
Хлонь Н. В. Підготовка вчителя біології в умовах інформаційного освітнього середовища закладів освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь, А. М. Кмець, О. І. Луценко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9(3). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_9(3)__9
| 5. |
Хлонь Н. В. Формування готовності майбутніх учителів біології та природознавства до проведення природничих екскурсій з учнями основної школи [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь, А. М. Кмець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 76. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_76_39
| 6. |
Самілик В. І. Досвід профорієнтаційної роботи факультету природничої і фізико-математичної освіти Глухівського національного педагогічного універитету імені Олександра Довженка [Електронний ресурс] / В. І. Самілик, Н. В. Хлонь // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_46_35
|
|
|