Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хлонь Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Хлонь Н. В. 
Професійна спрямованість курсу "Основи природознавства: землезнавство" в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_26_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хлонь Н. 
Формування професійної спрямованості майбутніх учителів у процесі вивчення курсу "Основи природознавства: землезнавство” [Електронний ресурс] / Н. Хлонь // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_17
Розглянуто формування професійної спрямованості майбутніх учителів, протиріччя цього процесу. Виділено етапи професійної підготовки і проаналізовано структуру процесу формування професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів під час вивчення навчальної дисципліни. Розкрито значення навчальної дисципліни і необхідність її глибокого вивчення для викладання природничих дисциплін у початкових класах. Показано, що без знань і умінь із землезнавства неможливо сформувати правильне уявлення про неживу природу у молодших школярів. Підкреслено важливість не тільки теоретичних знань, а й практичних умінь щодо вивчення неживої природи.Рассмотрено формирование профессиональной направленности будущих учителей, противоречия этого процесса. Выделены этапы профессиональной подготовки и сформирована структура процесса формирования профессионально-педагогической направленности у будущих учителей при изучении учебной дисциплины. Раскрыто значение учебной дисциплины и необходимость ее глубокого изучения для преподавания естественных дисциплин в начальных классах. Показано, что без знаний и умений по землеведению невозможно сформировать правильное представление о неживой природе у младших школьников. Подчеркнута важность не только теоретических знаний, но и практических умений по изучению неживой природы.The article deals with forming the professional readiness of the intending teachers and the contradictions of this process; the stages of the professional training are defined and the structure of the process of the intending teachers professional and pedagogical readiness forming in the study of the course is suggested.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.619 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Хлонь Н. 
Роль польових практик у професійній підготовці майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / Н. Хлонь // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.062 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хлонь Н. В. 
Підготовка вчителя біології в умовах інформаційного освітнього середовища закладів освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь, А. М. Кмець, О. І. Луценко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9(3). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_9(3)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хлонь Н. В. 
Формування готовності майбутніх учителів біології та природознавства до проведення природничих екскурсій з учнями основної школи [Електронний ресурс] / Н. В. Хлонь, А. М. Кмець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 76. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_76_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Самілик В. І. 
Досвід профорієнтаційної роботи факультету природничої і фізико-математичної освіти Глухівського національного педагогічного універитету імені Олександра Довженка [Електронний ресурс] / В. І. Самілик, Н. В. Хлонь // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_46_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 787.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського